Obrázky jsou nezbytnou součástí vašeho profilu na sociálních sítích. Lákají pozornost čtenářů a také jim sociální sítě přisuzují vyšší důležitost, takže je uvidí i více lidí. Jenomže vy potřebujte, aby viděli přesně to co chcete aby viděli. Takže pečlivě vybraný obrázek nemůže být v náhledu ořezaný jinak než potřebujete. Pokud budete znát správné rozměry, tak máte velkou výhodu oproti konkurenci.
V hlavičce vašeho profilu je takzvané cover photo. To musí mít rozměry 851×315 px. Cokoliv menšího bude roztaženo a zdeformováno. Ačkoliv je podporován JPG, pokud obrázek má obsahovat texty vždy preferujte PNG.
Profilový obrázek musí být veliký minimálně 180×180 px. Tento obrázek vás bude reprezentovat všude na Facebook a to v rozměrech 160×160 px a 32×32 px.
Pokud budete sdílet obrázek, tak doporučená velikost je 1200×630 px. Díky těmto rozměrům bude všude v poměru stran 1:1.
U sdílených odkazů potřebujte rozměry 1200×627 px. Obrázek ve feed bude o rozměrech 154×154 px, 116×116 px na stránce. U obdélníkových obrázků pak 470×246 ve feed a 484×252 px.
Zvýrazněný obrázek je větší. Je třeba nahrát v ideálních rozměrech 1200×717 px. Na stránce pak bude v rozměrech 843×504 px.
Fotka v hlavičce (header photo) na Twitter doporučená v rozměrech 1500×500 px. Mimo JPG a PNG umožňuje i GIF.
Vaše profilová fotka by měla mít v ideálním případě rozměry 400×400 px.
Fotka ve streamu má rozměry 440×220 px. Zkuste vždy zachovat tento poměr stran. Po kliknutí se roztáhne na maximální velikost 1024×512 px. Velikost souboru je omezena na 5 MB u statického obrázku a 3 MB u animovaného GIF.
Google Plus
Google má také Cover Image. Doporučená velikost je 1080×608 px. Může však dosáhnout velikosti až 2120×1192 px. Zvolte vhodnou velikosti podle toho jaké nabízíte služby a jak se chcete prezentovat.
Profilová fotka se promění v kruhový výřez, proto je třeba s tím i počítat. Doporučená velikost je 250×250 px. Teoreticky jde nahrát až 5200×5300 px o velikosti 20 MB.
Pokud sdílíte jeden obrázek tak bude mít velikost 497×373 px. Což je ideální velikost pro nějaké nabídky. Náhledy obrázků v odkazech mají 150×150 px.