Jak zvýšit počet návštěv z Google plus

Google plus sice nepatří mezi nejoblíbenější sociální síť u nás, ale rozhodně má vliv na pozice ve vyhledávání Google. Takže starat se o svůj profil rozhodně stojí za to, protože tento vyhledávač pomalu ale jistě získává dominanci nad našim Seznam.cz. Přitom stačí věnovat druhé největší sociální síti, co do počtu uživatelů, jen pár minut navíc.

Google plus je na Google velice rychle

Google plus není jen sociální sítí, kde příspěvky zapadnou a už je nikdo nikdy nedohledá. Samotný koncept předpokládal, že se bude dát používat minimálně jako mikroblogovací služba. Každý člen si bude moct vést svůj soukromý zápisník,podpoří tak nejen své projekty ale i jméno v internetu. Není se tak čemu divit, že když splníte alespoň minimální nároky, aby váš příspěvek splňoval minimální předpoklad textu s nějakou myšlenkou, tak se hodně rychle dostane i do samotného vyhledávání.

S trochou štěstí, tak i po několik týdnů můžete získávat návštěvníky i na dost často konkurenční slova z předních pozic. Toto funguje dobře u takzvaných longaitů, což jsou víceslovné výrazy.

Nadpisy jsou důležité

Bohužel příspěvky v Google plus nejsou rozhodně dlouhotrvající záležitost. Google předpokládá, že upadá jejich aktuálnost. Tento proces se dá odložit pomocí přibývajících interakcí, jako jsou například sdílení anebo nové +1. I tak ale časem příspěvek zmizne v propadlišti dějin.

Právě to je důvod proč je u nadpisů lepší vsázet na takové ty, co hodně přitahují pozornost. Pokud je navíc budete držet v rozumné délce, tak se objeví jako nadpis ve výsledcích vyhledávání.

Pro vytvoření nadpisu je potřeba použít tlusté písmo a umístit jej na začátek příspěvku. Tlusté písmo se na Google plus vkládá mezi hvězdičky.

Delší texty, více informací

Zatímco na Facebooku je delší příspěvek spíše otravný, nikdo jej nečte a na Twitter se nedostanete přes 140 znaků, tak na Google plus je větší délka textu v pořádku. Vždyť původně byl navržen jako mikroblog. Je třeba si tak s příspěvkem patřičně vyhrát. Desítky slov nejsou žádný problém. Nezapomínejte i na hashtagy, které zařadí příspěvek do správné kategorie. Některé slova Google plus automaticky považuje za štítky, s jinými mu musíte pomoct pomocí dvoukřížku # (ALT + 35).

Podle statistik má více sdílení a +1 příspěvek s délkou nad 40 slov, což už je rozhodně celkem dost. Navíc je u nich běžné větší množství komentářů, které se také započítávají mezi interakce.

Nebojte se používat obrázky

Obrázky, i když jen ilustrační, mají poměrně dobrý vliv na všech sociálních sítích. Statistiky u nich dochází k většímu množství interakcí.

Pokud sdílíte články, Google plus se pokusí na stránce najít vhodný obrázek. Dávejte si tak pozor, aby po odkliknutí se u příspěvku náhodou neobjevil nějaký nevhodný. Například reklama či menší ikonka.

Co se objeví máte možnost ovlivnit při vytváření příspěvku, popřípadě můžete do své stránky, či rovnou webu umístit kód Open Graph. Tím budete mít vliv i nad rychlým sdílením vašich návštěvníků. Můžete je například zaskočit obrázkem, který vůbec není na stránce.

Reagujte na komentáře

U magazínů a blogů je běžným doporučení, aby autor reagoval na komentáře, protože to zvyšuje nejen imprese ale také větší zapojení čtenářů do komunity. U Google plus je to podobné. Pokud budete reagovat váš příspěvek bude mít více interakcí, protože čtenář získá třeba odpověď na svou otázku a bude se chtít o ní podělit i s ostatními.

Nebojte se tak odpovídat a diskutovat.

Zanechat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *