Návštěvnost ze sociálních sítí

Sociální sítě jsou dnes nejen oblíbeným zdrojem návštěvnosti, ale také propagace značky. Od malého podnikatele přes eshopy až po velké firmy, všichni mají svůj profil alespoň na Facebook, Twitter a Google plus. Nemusí se však jednat jen o komerci. Různé weby se zábavným obsahem často využívají sdílení toho nejlepšího obsahu jako nezanedbatelný zdroj návštěvnosti. Ovšem získat a hlavně si udržet úspěch na sociálních sítích je poměrně náročnou disciplínou, které se často věnují celé týmy lidí. Sociální sítě také slouží ke komunikace se zákazníky a u některých skupin uživatelů dokonce nahrazují standardní prostředky jako je třeba email. na druhou stranu, také přináší mnoho problémů. Naštvaní zákazníci se často ozvou právě na sociálních sítích, kde máte omezené prostředky pro komunikaci. Na sociálních sítích, se tak bez znalosti PR (Public relations ) neobejdete.

Sociální sítě obecně

Facebook

Facebook je největší sociální sítí na světě. Platí to i u nás. Pro mnoho lidí znamená internet a tráví na něm opravdu velké množství času. Pravidelná aktualizace je důležitá, ovšem ne vždy se příspěvek dostane ke všem vašim fanouškům. Možností je buď platit anebo patřit mezi to nejlepší, co za daný den mohou vidět.

Twitter

Twitter není v Česku moc rozšířený. Na druhou stranu i u nás si postupně hledá místo, zvláště u technicky zdatných uživatelů. Na rozdíl od Facebook je postaven na rychlosti sdílení informací. Vaše příspěvky, tak nebudou čekat ve frontě, dokud nebudou dostatečně zajímavé. Uživatel je uvidí okamžitě a hned je může sdílet dál.

Google plus

Síť Google plus možná na první pohled upadá, ale je důležitou součástí všech dalších služeb Google. Pokud máte účet propojený s vašim webem, tak aktivita uživatelů může mít přímí vliv na jeho pozici ve vyhledávačích, zvláště u personalizovaného vyhledávání. Do Google plus se prostě vyplatí investovat čas i když tolik návštěvníků nepřináší.